Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
E-booki
(3)
Autor
Goswami Sribas
(1)
Gąstoł Agnieszka
(1)
Konieczna Iwona
(1)
Kruś Katarzyna
(1)
Kupisiewicz Małgorzata
(1)
Misiak Dawid
(1)
Odrowąż-Coates Anna
(1)
Olechowska Agnieszka
(1)
Paplińska Małgorzata
(1)
Skarbek Karolina
(1)
Szurowska Beata
(1)
Ullman Dana
(1)
Zawadzka Dorota
(1)
Ziomek-Michalak Katarzyna
(1)
Żabińska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(2)
angielski
(1)
3 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
The quote on the front cover comes from Clifford Geertz, "Interpretation of Cultures" 1973 and accompanies the illustration, which is meant to resemble the entanglement of people in different social, educational, ideological, historical, structural, political, economic and symbolic ropes, that have an influence on our place, our world view and our opportunities. The fragility of our world is captured in the glass form of our globe. The awareness of power hierarchies and the willingness to think outside of our own cultural boundaries, brings hope for a brighter & more transparent future. We wish to thank our readers for their consideration and the individual chapter writers for the spirit of cooperation.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Książka stanowi kontynuację publikacji Rozwój w okresie dzieciństwa. Zagrożenia i zaburzenia, która była poświęcona prawidłowościom i zagrożeniom rozwoju dziecka oraz uwarunkowaniom i charakterystyce różnorodnych zaburzeń rozwoju dzieci. (…) Tym razem zaprezentowano różnorodne metody wsparcia pedagogicznego wraz ze szczegółowymi wskazówkami do ich praktycznego zastosowania. Działania związane z psychospołecznym wspieraniem uczniów z trudnościami w rozwoju są nie tylko jednym z podstawowych zadań współczesnej szkoły, lecz także pilną potrzebą i koniecznością podejmowania zróżnicowanych działań pedagogicznych. Autorzy poszczególnych tekstów dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem praktycznym, istotnym w kontekście poszukiwania optymalnych sposobów wsparcia pedagogicznego dzieci z zaburzeniami w rozwoju, zachowaniu, z problemami zdrowotnymi oraz ich rodzin. Od Redaktorek (…) pracę uważam za bardzo wartościową, a jest to konsekwencją rzetelnie przygotowanych tekstów dotyczących wspierania rozwoju dzieci dotkniętych różnorodnymi zaburzeniami. Ma zarówno walory naukowe (Autorki poszczególnych tekstów odwoływały się do licznych źródeł, także anglojęzycznych), ale ma przede wszystkim walory aplikacyjne, a taki był zamysł Redaktorek monografii. Zatem mamy do czynienia z lekturą, która służyć będzie wielu odbiorcom: środowiskom naukowym, studentom psychologii i pedagogiki, pracownikom poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego, rodzicom i innym opiekunom małych dzieci o dysfunkcyjnym rozwoju. Ta wiedza może pomóc im odnaleźć się, pomimo różnych barier, wśród najbliższych osób w rodzinie i poza nią, pozwoli snuć plany na przyszłość i realizować marzenia. Z recenzji dr hab. Grażyny Poraj, prof. UŁ
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
onografia przybliża tematykę starzenia się i starości w wymiarach indywidualnym i społecznym, zagadnienie profilaktyki niepożądanych następstw starzenia się z perspektywy organizacji społeczności lokalnej oraz dobre praktyki w mieście przyjaznym seniorom. Jej praktycznym aspektem są zawarte w niej inspiracje edukacyjne – manuale trenerskie w formie zajęć o tematyce gerontologicznej (łącznie jest ich 15), uzupełnione inspiracjami projektów i spotkań mię­dzypokoleniowych oraz tematyką warsztatów dla seniorów i osób przygotowujących się do pracy z osobami starszymi. Wszystkie oddziałują na zmianę negatywnego wizerunku starzenia się i starości w społecznym odbiorze poprzez zachęcanie do organizowania przestrzeni przyjaznej seniorom. Proponowana strategia edukacyjna z wykorzystaniem cyklu Kolba zwiększa poziom wielostronnego rozumienia i przeżywania omawianych i doświadczanych zagadnień. Prezentowana książka jest skierowana do osób: realizujących edukację o tematyce gerontologicznej z ludźmi w różnym wieku, organizujących społeczności lokalne na rzecz tworzenia miejsc i miast przyjaznych seniorom, pracujących z lub na rzecz ludzi starszych oraz projektujących dla nich działania. Może posłużyć również seniorom-liderom, którzy inicjują działania na rzecz społeczności senioralnej, budują kulturę starzenia się oraz członkom rodzin seniorów i studentom jako przewodnik po dobrych praktykach pomyślnego starzenia się.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej