Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia Pruszcz
(2)
Author
Bury Antonina Amelia
(1)
Kotowicz Annie
(1)
Wróblewski Łukasz (ekonomia)
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Autyzm
(1)
Instytucje kultury
(1)
Kotowicz, Annie
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Promocja kultury
(1)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Jak wygląda codzienność osoby w spektrum – co czuje, myśli i jak buduje relacje? Annie Kotowicz odpowiada na te pytania z humorem, szczerością i wyjątkową przystępnością, jednocześnie podkreślając społeczne znaczenie tematu. Otwiera drzwi do swojego świata – życia w spektrum, pełnego trudnych wyzwań i pięknych odkryć.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Pruszcz
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie w instytucjach kultury / redakcja Łukasz Wróblewski. - Wydanie 1 (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 201 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka stanowi aktualne źródło wiedzy o zarządzaniu i marketingu w instytucjach kultury. Ogromnym walorem opracowania jest połączenie przeglądu teorii z wieloma trafnie dobranymi studiami przypadków takich instytucji kultury, jak: teatr, muzeum, filharmonia, opera czy centrum kultury, a także komunikatywny język. W książce omówiono istotne i aktualne w sferze kultury zagadnienia zarządzania projektami, zarządzania marketingowego oraz strategicznego. Opisano w jaki sposób instytucja kultury może osiągnąć orientację rynkową, wykazano jak duże znaczenie może odgrywać w tych instytucjach marketing. Przedstawiono również propozycje działań strategicznych i marketingowych, które warto podejmować w sytuacjach specyficznych dla działalności organizacji artystycznych. Publikacja w sposób przejrzysty prezentuje skomplikowany charakter zależności między dwoma światami bardzo często rozpatrywanymi oddzielnie: kulturą i zarządzaniem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Pruszcz
There are copies available to loan: sygn. 330 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again