Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Status
available
(3)
Branch
Wypożyczalnia Pruszcz
(3)
Author
Maruszkin Małgorzata
(2)
Dreeke Robin
(1)
Jurewicz Tomasz
(1)
Karlins Marvin (1941- )
(1)
Schafer Jack (1954- )
(1)
Stauth Cameron
(1)
Yardney Michael
(1)
Year
2020 - 2025
(3)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Komunikacja interpersonalna
(2)
Negocjacje
(1)
Perswazja
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Sprzedaż
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Zachowanie
(1)
Życie codzienne
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Poradnik
(2)
Domain
Psychologia
(2)
3 results Filter
Book
In basket
Książka jest kluczem do odczytywania ludzi: ich intencji, motywacji, dążeń, a w efekcie przewidywania ich zachowań. Dzięki zawartej tu wiedzy pozyskasz umiejętności przydatne wszędzie tam, gdzie masz do czynienia z ludźmi: w domu, biznesie, wśród przyjaciół i znajomych. Autorem “Jak czytać ludzi" jest Robin Dreeke, były szef Wydziału Analizy Behawioralnej FBI. Dzięki swemu doświadczeniu w jednej z najbardziej tajemniczych jednostek Federalnego Biura Śledczego Dreeke wypracował system, który pozwala zdiagnozować i przewidzieć ludzkie zachowania. Teraz tą wiedzą dzieli się z Czytelnikiem. “Nauczę cię myśleć jak agent: w sposób uporządkowany, obiektywnie, racjonalnie i chłodno. Z takim nastawieniem można precyzyjnie analizować czyny, słowa, mowę ciała, opinie, reputację, karierę zawodową i zdolności, czyli te elementy, które pozwolą ci przewidzieć dalsze kroki danej osoby.” “Przewidywanie czyjegoś zachowania to nie fizyka kwantowa, lecz nauka społeczna. Musisz tylko napisać właściwe równanie - stosując logikę, strategię, sceptycyzm, spostrzegawczość - i nie zapominać, że prawda czasami bywa nieprzyjemna, a mimo to nie można zamykać na nią oczu.” [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Pruszcz
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: The like switch. An ex-FBI agennt's guide to influencing, attracting, and winning people over.
Psycholog, były agent FBI, radzi, jak zdobyć zaufanie i przekonać innych do siebie. Kontakt z drugim człowiekiem, zwłaszcza nieznajomym, budzi Twój lęk? Boisz się zakłopotania, odrzucenia lub zranienia? Przejmujesz się tym, jak wypadniesz? Przeczytaj książkę psychologa i byłego agenta FBI z pięćdziesięcioletnim doświadczeniem, Jacka Schafera i przekonaj się, że zawieranie relacji może być łatwe i bezpieczne. Szukasz przyjaźni? Chcesz być lubiany? Chcesz wiedzieć co inni myślą o Tobie?
Książka Daj się lubić dostarczy ci narzędzi potrzebnych do zdobycia sympatii, niezależnie od tego, czy chodzi o pierwsze wrażenie na randce, rozmowie o pracę czy podczas spotkania towarzyskiego. Popraw swój „iloraz sympatyczności”, naucz się wyłapywać kłamstwa i opanuj niewerbalne sygnały. Zacznij mieć wpływ na to, jak postrzegają Cię inni. Dzięki sprawdzonym radom byłego agenta FBI specjalizującego się w analizie zachowania, nauczysz się jak zawsze zrobić dobre wrażenie na nieznajomych, w jaki sposób zbudować trwałe relacje oraz jak dowiedzieć się, co tak naprawdę inni myślą o tobie. Przeczytaj i Daj się lubić na chwilę lub na zawsze.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Pruszcz
There are copies available to loan: sygn. 313 (1 egz.)
Book
In basket
"Dofinansowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025" Nazwa zadania: "Dofinansowania dla bibliotek publicznych na zakup nowości wydawniczych oraz usługi zdalnego dostępu do książek w formatach e-booków i/lub audiobooków i/lub synchrobooków - Priorytet 1, Kierunek interwencji 1.1. w ramach NPRCz 2.0".
Sukces w życiu zależy od twoich umiejętności wpływania na innych. Albo to Ty kupujesz to, co mówią inni, albo oni kupią Ciebie. Którą wersję wolisz? Dobra komunikacja to podstawa. Naucz się sztuki przekonywania rozmówców do własnych racji. Odnieś sukces w biznesie, w pracy, w kontakcie z najbliższymi i w codziennym życiu. Przeczytaj tę książkę i naucz się jak dostawać od innych ludzi to czego chcesz. Poznaj zasady wpływania na innych, reguły negocjacji i perswazji. Dzięki zrozumieniu trzech składników dobrej komunikacji zyskasz szansę na znalezienie najlepszego rozwiązania w każdej sytuacji. Wiele książek uczy technik sprzedaży i negocjacji, ale tylko ta tłumaczy psychologiczne mechanizmy, które są podstawą tych technik. Naucz się używać ich najbardziej efektywnie, w każdej sytuacji i w kontakcie z każdym typem człowieka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Pruszcz
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again