34731
Book
In basket
Zarządzanie w instytucjach kultury / redakcja Łukasz Wróblewski. - Wydanie 1 (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 201 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka stanowi aktualne źródło wiedzy o zarządzaniu i marketingu w instytucjach kultury. Ogromnym walorem opracowania jest połączenie przeglądu teorii z wieloma trafnie dobranymi studiami przypadków takich instytucji kultury, jak: teatr, muzeum, filharmonia, opera czy centrum kultury, a także komunikatywny język. W książce omówiono istotne i aktualne w sferze kultury zagadnienia zarządzania projektami, zarządzania marketingowego oraz strategicznego. Opisano w jaki sposób instytucja kultury może osiągnąć orientację rynkową, wykazano jak duże znaczenie może odgrywać w tych instytucjach marketing. Przedstawiono również propozycje działań strategicznych i marketingowych, które warto podejmować w sytuacjach specyficznych dla działalności organizacji artystycznych. Publikacja w sposób przejrzysty prezentuje skomplikowany charakter zależności między dwoma światami bardzo często rozpatrywanymi oddzielnie: kulturą i zarządzaniem.
Availability:
Wypożyczalnia Pruszcz
There are copies available to loan: sygn. 330 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 193-198.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again