Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Pruszcz
(8)
Autor
Anderson Karen (marketing)
(1)
Anderson Steve (1954- )
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Fried Jason
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(1)
Hansson David Heinemeier
(1)
Hyatt Michael S
(1)
Jeznach Andrzej (1954- )
(1)
Piechocki Marek (1961- )
(1)
Siwek Grzegorz
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Wilmanowicz Ewa
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Dzieci
(1568)
6-8 lat
(1018)
0-5 lat
(778)
Dorośli
(685)
Młodzież
(684)
Menedżerowie
(8)
9-13 lat
(673)
14-17 lat
(520)
18+
(165)
Rodzice
(47)
Szkoły podstawowe
(25)
Nauczyciele
(14)
Nauczanie początkowe
(11)
Logopedzi
(7)
Psychoterapeuci
(7)
Kobieta
(4)
Nastolatki
(4)
Pedagodzy
(4)
Przedszkola
(4)
Psycholodzy
(4)
B2 (poziom biegłości językowej)
(3)
Klasa 1.
(3)
Klasa 2.
(3)
Klasa 3.
(3)
Literatura polska
(3)
Proza
(3)
Szkoły ponadgimnazjalne
(3)
Szkoły średnie
(3)
Terapeuci
(3)
0-5
(2)
Chorzy z zespołem Aspergera
(2)
Chłopcy
(2)
Dziewczęta
(2)
Gimnazja
(2)
Kobiety
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Studenci
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
1-3 lat
(1)
11-14 lat
(1)
14 - 17 lat
(1)
14-17
(1)
2-6
(1)
4-6 lat
(1)
5-8 lat
(1)
6- 8 lat
(1)
9-10 lat
(1)
A1 (poziom biegłości językowej)
(1)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Chorzy na Hashimoto
(1)
Chorzy na zaburzenia afektywne dwubiegunowe
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dzieci 0-6
(1)
Grupa wiekowa 14-17 lat
(1)
Grupa wiekowa Młodzież
(1)
Literatura angielska
(1)
Młodzież 18+
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Psycholodzy kliniczni
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Uzależnieni
(1)
dzieci
(1)
młodzież
(1)
Temat
Organizacja pracy
(3)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Menedżerowie
(2)
Sukces
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Amazon.com
(1)
Asertywność
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytet
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Coaching
(1)
Czas pracy
(1)
E-wizerunek
(1)
Etyka biznesu
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Kariera
(1)
Księgarstwo internetowe
(1)
Marka osobista
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Odpowiedzialność
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Spotkania i imprezy biznesowe
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Work-life balance (WLB)
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie czasem pracy
(1)
Zarządzanie kompetencjami
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Psychologia
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
"Dofinansowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025" Nazwa zadania: "Dofinansowania dla bibliotek publicznych na zakup nowości wydawniczych oraz usługi zdalnego dostępu do książek w formatach e-booków i/lub audiobooków i/lub synchrobooków - Priorytet 1, Kierunek interwencji 1.1. w ramach NPRCz 2.0".
W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu miliony tytułów. Fizycznie taka księgarnia po prostu nie mogłaby istnieć. Bezos podjął ryzyko i zaczął realizować swój pomysł. W ciągu pierwszych 20 lat Amazon przechodził niezliczone kryzysy finansowe i rósł, aby w 2018 roku osiągnąć wartość biliona dolarów i uczynić z Bezosa najbogatszego człowieka świata. Ale czy we wzroście Amazona tkwi jakaś metoda? Owszem, tkwi i została opisana w tej książce. Bezos przez ostatnie 21 lat osobiście pisał listy do akcjonariuszy Amazona, w których ujawniał podstawowe zasady i strategie rozwijania firmy. W tych listach można znaleźć kluczowe informacje, sposób myślenia i 14 ważnych reguł, których stosowanie pomaga osiągać lepsze efekty w krótszym czasie. Znalazły się tu wyniki żmudnej, głębokiej analizy corocznych listów Bezosa - dopiero ona pozwoliła na rozszyfrowanie jego kodu, zinterpretowanie i pełne wyjaśnienie każdego etapu rozwijania Amazona. Pokazano, czym kierował się Bezos przy wyborze określonych procesów strategicznych, ścieżek i ram czasowych. Zawarto też wskazówki, jak dostosować te techniki do konkretnych warunków. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pruszcz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kompetencjami : perspektywa firmowa i osobista / Grzegorz Filipowicz. - Wydanie 3. poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2019. - 402 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(HR)
Na okładce: Diagnoza potencjału kompetencyjnego online.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pruszcz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka nie jest kolejnym poradnikiem o wyciskaniu z siebie resztek sił, aby osiągnąć mityczny sukces i bezustannie się rozwijać. To rzecz o tym, jak można prowadzić firmę i zarządzać zespołem, aby każdy wykonał dobrą robotę i miał dość czasu dla siebie. Przekonasz się, że spokojna praca, uważność, dużo wolnego czasu, sporo niezależności i konsekwentne ograniczanie niepotrzebnego stresu mogą w znakomity sposób przyczynić się do ciągłego i zrównoważonego rozwoju firmy. Dowiesz się, że powiedzenie stanowczego "nie" bezcelowej krzątaninie, wygórowanym celom, usilnym próbom wyprzedzenia konkurencji może w efekcie przynieść godziwy zysk i zadowolenie z życia. Poznasz techniki i strategie zarządzania, które pomogą Ci w osiągnięciu tego celu, i raz na zawsze pożegnasz się z bezcelowym szaleństwem i stresem!
Dowiedz się, jak: przyhamować niezdrowe ambicje i zacząć chronić swój czas pracować bez utraty równowagi, nauczyć się doceniać kompromisy i używać słowa "nie", wprowadzać kontrolowane zmiany, zacząć wybierać spokój.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pruszcz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025" Nazwa zadania: "Dofinansowania dla bibliotek publicznych na zakup nowości wydawniczych oraz usługi zdalnego dostępu do książek w formatach e-booków i/lub synchrobooków - Priorytet 1, Kierunek interwencji 1.1 w ramach NPRCz 2.0"
Wielu szefom coaching wciąż kojarzy się z wiedzą tajemną dla wybranych lub czymś trudnym i skomplikowanym. Wielu podwładnych, którzy podlegają coachingowi, traktuje go jako kolejne narzędzie oceny i presji na wyniki. Autorzy książki rozprawiają się z tymi mitami i stereotypami. Pokazują, że metoda coachingu narzędziowego jest prostą i naturalną procedurą rozwoju nowych umiejętności, której można używać w każdej relacji ? zawodowej i osobistej. Stoją za tym głęboka wiara i przeświadczenie, że tylko trening nowego zachowania i użycie nowego narzędzia mogą doprowadzić do prawdziwej zmiany. Coaching narzędziowy daje możliwość wyboru i pomaga uwolnić się od neurotycznych przymusów. Pozwala wypracować nowy sposób działania, a nie ogranicza się do dobrych rad i refleksji. Tej metody można używać w sposób naturalny w roli szefa, rodzica, nauczyciela czy przyjaciela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pruszcz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Przedmowa Marka Piechockiego, prezesa polskiej prywatnej firmy zatrudniającej ponad 25 000 pracowników.
Książka Andrzeja Jeznacha jest dziełem niezwykłym. Dla mnie jest pierwszą tego typu publikacją, jaką udało mi się przeczytać w ciągu blisko trzydziestu lat obecności w biznesie. Jej autor z wielką starannością i wyczuciem materii eksploatuje bogactwo filozofii starożytnej i nowożytnej, agnostycznej i religijnej, od Wschodu do Zachodu, by uzyskać wskazówki, jak skutecznie organizować pracę ludzi dla pożytku świata i ich samych. Pokazuje nie tylko, że filozofia ma praktyczną wartość, ale też że tej wartości my, przedsiębiorcy i menedżerowie, przełożeni i podopieczni, nie powinniśmy przeoczyć. (prof. Andrzej Jacek Blikle, autor "Doktryny jakości")
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pruszcz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie zaangażowania w zespołach : jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy / Tomasz Sędzimir. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 241, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pruszcz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie czasem / Brian Tracy ; przekład Grzegorz Siwek. - Wydanie 5. - Warszawa : Wydawnictwo Muza, 2020. - 235, [3] strony ; 24 cm.
Czy wystarcza nam czasu na wszystko? Większość z nas na podobne pytanie odpowie „nie”. W rzeczywistości jednak każdy z nas ma go więcej, niż mu się wydaje, tylko nie umie nim zarządzać. Z książką Briana Tracy’ego nauczymy się, jak w krótkim czasie osiągnąć więcej, lepiej zarabiać i bardziej cieszyć się życiem. Dzięki skutecznym strategiom i technikom dowiemy się jak: zyskać dwie godziny pracy dziennie, poznając psychologię efektywnego zarządzania czasem, szybciej podejmować lepsze decyzje, wytyczać jasne cele i koncentrować wysiłki na właściwych działaniach, efektywniej radzić sobie ze złożonymi zadaniami, skutecznie wykorzystywać metody zwiększające produktywność. Brian Tracy, bazując na wynikach ponad 25-letnich badań nad strategiami zarządzania czasem, stosowanymi przez ludzi sukcesu, stworzył prosty i efektywny system, dzięki któremu każdy z nas może podnieść jakość swojego życia – i to w ciągu kilku tygodni!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pruszcz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym, a iluzję popularności trudno odróżnić od prawdziwej reputacji, pozycja wpływowego lidera - teamu, oddziału, firmy - jest znacznie trudniejsza do wypracowania. Wraz ze stanowiskiem nie przychodzą magiczne moce, szacunek i bezwzględne posłuszeństwo. Na autorytet i uznanie każdy musi zapracować. Jak pogodzić oczekiwania przełożonych i podwładnych? Jak sprawować realną władzę, zamiast wykonywać jedynie odgórne polecenia? Jak zjednać sobie ludzi i skutecznie wykorzystywać biznesowe szanse? Jak wzbudzać autorytet i szacunek i być przy tym realnie potrzebnym ludziom? Wszystko zależy od świadomych decyzji, konsekwencji w działaniu i wierności wartościom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Pruszcz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej