Grześkowiak Alicja
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
E-booki
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(511)
Grześkowiak Alicja
(-)
Konopnicka Maria
(467)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Kraszewski Józef Ignacy
(253)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Słowacki Juliusz
(233)
Mickiewicz Adam
(227)
Orzeszkowa Eliza
(211)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Prus Bolesław
(191)
Czechowicz Józef
(188)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Sienkiewicz Henryk
(146)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Rolando Bianka
(131)
Lange Antoni
(126)
Żeromski Stefan
(121)
Lenartowicz Teofil
(112)
Liebert Jerzy
(105)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Roberts Nora
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Steel Danielle
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Kasprowicz Jan
(81)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Kosińska Aleksandra
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Syrokomla Władysław
(74)
Kornhauser Julian
(72)
Courths-Mahler Jadwiga
(71)
Oppman Artur
(71)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Mróz Remigiusz (1987- )
(69)
Andersen Hans Christian
(68)
Grimm Wilhelm
(67)
Wyspiański Stanisław
(66)
Ostrowska Bronisława
(61)
Pasewicz Edward
(59)
Keff Bożena
(58)
Dyrek Katarzyna Agnieszka
(57)
Stefańska Paulina
(57)
Zapolska Gabriela
(57)
Czechow Anton
(56)
Mazan Maciejka
(56)
Przybyłek Agata
(56)
Podsiadło Jacek
(55)
Ritter-Jasińska Antje
(55)
Głowińska Anita
(54)
Grabiński Stefan
(53)
Miłobędzka Krystyna
(53)
Supeł Barbara
(53)
Król Michał
(52)
Fabianowska Małgorzata
(50)
Mirandola Franciszek
(50)
Wiedemann Adam
(50)
Chmielewska Joanna
(49)
Niewiadomska Cecylia
(49)
Norwid Cyprian Kamil
(49)
Czornyj Maksymilian (1989- )
(48)
Hanna Gąssowska
(48)
Wolny-Hamkało Agnieszka
(48)
Chojnacka Sylwia
(47)
Ginalska Agnieszka
(46)
Sanoemo Margit
(46)
Bonk Krzysztof
(45)
Dygasiński Adolf
(45)
Lipszyc Jarosław
(45)
Niemojewski Andrzej
(45)
Skowrońska Emilia
(45)
Spirydowicz Ewa
(45)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(44)
Grzebalski Mariusz
(44)
Jax Joanna
(44)
Laskowski Kazimierz
(44)
Szlengel Władysław
(44)
Zimnicka Iwona
(44)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(43)
Lingas-Łoniewska Agnieszka (1972- )
(43)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
2 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Prezentowana książka jest ciekawą propozycją wykorzystania narzędzi statystyki wielowymiarowej we wszechstronnej ocenie wiedzy i umiejętności uczniów. W dobie szybko zmieniającej się rzeczywistości oraz pod wpływem rozwoju technologicznego społeczeństwa przekształcają się w społeczeństwa informatyczne funkcjonujące w gospodarce opartej na wiedzy. Działania te wymagają ciągłego procesu doskonalenia kształcenia nie tylko na szczeblu podstawowym i średnim, ale również w systemie kształcenia przez całe życie. Autorzy opracowania postanowili zrealizować badanie, dążąc do osiągnięcia trzech celów: stworzenia bazy metod analitycznych, które umożliwią powtarzalne badania oraz precyzyjną ocenę poziomu wiedzy i umiejętności uczniów, wypracowania narzędzi wspomagających formułowanie rekomendacji decyzyjnych oraz sposobu oceny przewidywanych efektów podejmowanych decyzji w strukturze systemu edukacyjnego w Polsce oraz wskazania użyteczności zastosowanych metod jedno- i wielowymiarowej analizy statystycznej dla danych rzeczywistych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Zmiany zachodzące w badaniach marketingowych wyrażają się w rozwoju złożonych metod i technik modelowania oraz wizualizacji danych, a także w rosnącym zakresie wykorzystywania nowych technologii w procesach zarządzania informacją. Celem monografii jest zaprezentowanie osiągnięć w metodologii badań marketingowych wyrażonych przez rozwój baz danych, modelowania, a także metod i form wizualizacji danych. Monografia stanowi odpowiedź na rosnące potrzeby decydentów, którzy oczekują dzisiaj coraz bardziej pogłębionych analiz z wykorzystaniem coraz większej liczby danych i występujących między nimi współzależności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej